datos de la subsección
Descripció:
|
Document que acredita l'empadronament d'una persona, tal com consta inscrita al Padró municipal d'habitants en la data de la sol·licitud
|
Finalitat:
|
Document que acredita l'empadronament d'una persona, tal com consta inscrita al Padró municipal d'habitants en la data de la sol·licitud.
|
Qui ho pot presentar:
|
Les persones majors d'edat inscrites en el Padró municipal d'habitants de Blanes en nom propi o la persona a qui autoritzin. Si les persones interessades no poden fer el tràmit personalment: cal presentar autorització a favor d'una persona major d'edat acompanyada d'una fotocòpia dels documents d'identitat de les persones que autoritzen i de l'original i fotocòpia del document d'identitat de la persona autoritzada.
|
Terminis de presentació:
|
Es pot presentar durant tot l'any
|
Presentació:
|
- Per internet:
A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)Passeig de Dintre, 29 planta baixa Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h. Telèfon: 972 379 300 e-mail amic@blanes.catEs recomana demanar cita prèvia:
|
Òrgan gestor:
|
POBLACIÓ / SERVEIS JURÍDICS
|
Termini de resolució:
|
Tràmit immediat
|
Efecte del silenci administratiu:
|
No procedeix
|
Normativa bàsica:
|
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local. - Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.. - Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques. - Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals aprovat pel Reial decret 1690/1986 d'11 de juliol , en la nova redacció donada pel Reial decret 2612/1996, de 20 de desembre. - Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
|
Pagament de taxes:
|
Tràmit gratuït
|
Informació addicional:
|
Podeu sol·licitar el volant/certificat de convivència accedint amb un certificat digital (idcat, dni-e...) des del següent link: Certificat històric d'empadronament i certificat de convivència
|
Documentació relacionada:
|
|
Documents a presentar:
|
- Documentació requerida
- Formulari sol·licitud
- Formulario solicitud
- Documents acreditatius de la identitat de qui fa la sol·licitud
- Documents acreditatius de la identitat de qui fa la sol·licitud:
*Ciutadans de nacionalitat espanyola: DNI
*Ciutadans estrangers d'un país membre de la Unió Europea, Suïssa, Noruega, Islàndia i Liechtenstein: certificat del Registre Central d'Estrangers acompanyat del document d'identitat del país d'origen o del passaport.
*Ciutadans estrangers de la resta de països: targeta de residència o passaport.
|