Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Volant / certificat de residència i volant de convivència
Tornar

datos de la subsección
Descripció:
Document que acredita l'empadronament d'una persona, tal com consta inscrita al Padró municipal d'habitants en la data de la sol·licitud
Finalitat:

Document que acredita l'empadronament d'una persona, tal com consta inscrita al Padró municipal d'habitants en la data de la sol·licitud.

Qui ho pot presentar:
Les persones majors d'edat inscrites en el Padró municipal d'habitants de Blanes en nom propi o la persona a qui autoritzin. Si les persones interessades no poden fer el tràmit personalment: cal presentar autorització a favor d'una persona major d'edat acompanyada d'una fotocòpia dels documents d'identitat de les persones que autoritzen i de l'original i fotocòpia del document d'identitat de la persona autoritzada.
Terminis de presentació: Es pot presentar durant tot l'any
Presentació:

- Per internet:

Podeu descarregar el volant/certificat individual d'empadronament i/o el volant/certificat històric d'empadronament accedint amb un certificat digital (idcat,dni-e...) o servei d’identificació (idCATmòbil, cl@ve...) des del següent link:

Volant/certificat d'empadronament individual, volant/certificat d'empadronament històric individual


- Presencialment:
A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:
Òrgan gestor:

POBLACIÓ / SERVEIS JURÍDICS

Termini de resolució: Tràmit immediat
Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
- Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya..
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
- Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals aprovat pel Reial decret 1690/1986 d'11 de juliol , en la nova redacció donada pel Reial decret 2612/1996, de 20 de desembre.
- Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
Pagament de taxes: Tràmit gratuït
Informació addicional:

Podeu sol·licitar el volant/certificat de convivència accedint amb un certificat digital (idcat, dni-e...) des del següent link:
Certificat històric d'empadronament i certificat de convivència

Documentació relacionada:
Sol·licitud VOLANT/CERTIFICAT D'EMPADRONAMENT

Solicitud VOLANTE/CERTIFICADO DE EMPADRONAMIENTO

Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud
Formulario solicitud
Documents acreditatius de la identitat de qui fa la sol·licitud
Documents acreditatius de la identitat de qui fa la sol·licitud:

*Ciutadans de nacionalitat espanyola: DNI

*Ciutadans estrangers d'un país membre de la Unió Europea, Suïssa, Noruega, Islàndia i Liechtenstein: certificat del Registre Central d'Estrangers acompanyat del document d'identitat del país d'origen o del passaport.

*Ciutadans estrangers de la resta de països: targeta de residència o passaport.