Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Reclamació oficina consumidor (OMIC)
Tornar

datos de la subsección
Descripció:
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor dóna informació i orientació a les persones consumidores, comerços i microempreses (fins a 10 treballadores) en l'exercici dels seus drets i pot gestionar la tramitació de les seves reclamacions mitjançant el tràmit de mediació
Qui ho pot presentar:
Els ciutadans i ciutadanes empadronats a Blanes que vulguin presentar una denúncia, queixa o reclamació de consum
Terminis de presentació: Es pot presentar durant tot l'any
Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: OMIC
Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:
-Llei 22/2010 Codi de Consum de Catalunya. R.D. Legislatiu 1/2007 -Llei General Defensa dels consumidors i usuaris.
- Decret 98/2014, de 8 de juliol, sobre el procediment de mediació en les relacions de consum
Pagament de taxes: Tràmit gratuït
Informació addicional:

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
Formulari de reclamació

Formulario de reclamación

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud (per al tràmit presencial i correu postal)
Documentació acreditativa dels fets