datos de la subsección
Descripció:
|
Reclamacions i queixes de contribuents davant qualsevol incident o anomalia relacionat amb el servei municipal d’abastament d’aigua potable (fuites, avaries, tarifes, etc.).
|
Finalitat:
|
Reclamacions i queixes de contribuents davant qualsevol incident o anomalia relacionat amb el servei municipal d’abastament d’aigua potable (fuites, avaries, tarifes, etc.).
|
Qui ho pot presentar:
|
Qualsevol persona física o jurídica (acreditant degudament la representació legal) que sigui titular de la pòlissa o acrediti interès legítim.
|
Terminis de presentació:
|
En el moment en que l’abonat/da o interessat/da detecti algun incident o anomalia amb el servei municipal d’abastament d’aigua potable.
|
Presentació:
|
- Telemàticament:
en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes
- Presencialment:
A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)Passeig de Dintre, 29 planta baixa Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h. Telèfon: 972 379 300 e-mail amic@blanes.catEs recomana demanar cita prèvia:
- Correu postal
La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Òrgan gestor:
|
Servei jurídic de la Intervenció
|
Termini de resolució:
|
6 mesos
|
Efecte del silenci administratiu:
|
Desestimatori
|
Recursos:
|
S’indicaran expressament en la notificació del trasllat de la resolució, poden ser:
- Recurs de reposició (termini d’interposició: un mes
- Recurs contenciós-administratiu (termini d’interposició: dos mesos)
|
Normativa bàsica:
|
- Ordenança general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i altres ingressos locals de dret públic.
- Ordenança fiscal núm. 312.03 reguladora de la taxa de clavegueram
- Reglament del Servei Municipal d’Abastament d’Aigua Potable, aprovat el dia 29 de gener de 1993.
- Instrucció número 3/2007 d’aplicació del cànon de l’aigua per a usos domèstics en cas de fuita, publicada per l’Agència Catalana de l’Aigua
- Directiva Europea 200/60/CE (Directiva marc de l’Aigua).
- Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.
- Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària
- Reial decret 520/2005, de 13 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de desenvolupament de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, en matèria de revisió en via administrativa.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
- Llei 40/2015, d’ 1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic
|
Pagament de taxes:
|
Tràmit gratuït
|
Informació addicional:
|
Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes
|
Documentació relacionada:
|
|
Nivell d'identificació del sol·licitant:
|
- Substancial:
- Amb sistema Vàlid
|
Documents a presentar:
|
- Documentació requerida
- Document acreditatiu de la representació legal, si s'escau, de l'interès legítim
- Factura Aigua (Només en reclamacions per fuites)
- Factura del Servei Municipal d’Abastament d’Aigua Potable de la qual se sol·licita la revisió.
- Factura o documents justificatius de la reparació de la fuita. (Només en reclamacions per fuites)
- Cal aportar la documentació que doni suport a la petició expressada al formulari.
|