Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Alta/Baixa al cens d'animals domèstics
Tornar

datos de la subsección
Descripció: Tràmit requerit per donar d'alta un animal al Registre d'Animals Domèstics del municipi de Blanes (Cens).
Finalitat:

Tràmit requerit per donar d'alta un animal al Registre d'Animals Domèstics del municipi de Blanes (Cens).

Qui ho pot presentar:
La persona interessada (propietari de l'animal) o qualsevol persona física o jurídica, que actui en representació d'aquesta, degudament autoritzada o acreditada.

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
Les persones jurídiques.
Les entitats sense personalitat jurídica.
Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada.
. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

- Correu postal


La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor:

SALUT PÚBLICA

Termini de resolució: 1 mes
Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Recursos:

Els previstos a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Normativa bàsica:

- Ordenança de protecció, control i tinença d'animals al terme municipal de Blanes
- La llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Pagament de taxes:
Amb la presentació d'aquest tràmit neix l'obligació d'autoliquidar i pagar la taxa/preu públic corresponent regulada a les Ordenances Fiscals (Consulteu  l'ordenança fiscal). Aquest Ajuntament únicament podrà tramitar la present sol·licitud si s'incorpora a la mateixa, com a document annex obligatori, la corresponent autoliquidació de la taxa/preu públic.

Sol·licituds presencials

L'autoliquidació es podrà presentar presencialment en els baixos de l’Ajuntament de Blanes, passeig de Dintre, 29, en el mateix moment de la presentació de la sol·licitud. Se us facilitarà un document de pagament que caldrà fer efectiu en una entitat bancària.

Sol·licituds electròniques

Juntament amb la presentació de la present sol·licitud serà obligatori adjuntar el comprovant de pagament bancari de la taxa/preu públic i el full corresponent d'autoliquidació.

Per obtenir informació prèvia sobre l'import de la taxa/preu públic a ingressar i obtenir el full d'autoliquidació, us podeu posar en contacte amb:

Oficina de Blanes del Servei de Gestió Tributària i Cadastral del Consell Comarcal de la Selva
Carrer de la Fe, 5-7
Tel. 972 84 01 78
Mail: blanestributs@selva.cat

L'import corresponent a la taxa/preu públic a liquidar es podrà ingressar pels canals següents:

* Mitjançant transferència bancària en el compte corrent del Consell Comarcal de la Selva, identificant clarament les dades de referència de l'autoliquidació.

  BIC:     CAIXESBBXXX
  IBAN:  ES75.2100.0020.0802.0033.3099

* A través de la Carpeta Ciutadana del Consell Comarcal de la Selva. Podeu efectuar el pagament mitjançant targeta de crèdit o -si sou clients de la Línia Oberta de “La Caixa” – càrrec en el compte corrent, indicant les dades del document de pagament (autoliquidació).
Informació addicional:

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
Sol·licitud d'alta al cens d'animals domèstics

Solicitud de alta en el censo de animales domésticos

Sol·licitud de baixa al cens d'animals domèstics

Solicitud de baja en el censo de animales domésticos

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud
Document acreditatiu de la representació legal, en cas d'actuar en representació de la persona interessada
Autoliquidació de la taxa
Cartilla sanitària de l'animal
Certificat veterinari
Menor 16 anys
Autorització del pare, mare o tutor/a que autoritzi la inscripció de l'animal al Registre Municipal
Autorització del pare, mare o tutor/a que autoritzi la inscripció de l'animal al Registre Municipal.