Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Actualització dades relatives a la llicència d'ocupació de la via pública per al mercat de teixits
Tornar

datos de la subsección
Descripció:

Presentació de documentació anual per a l'actualització de les dades relatives a la llicència dl'ocupació de la via pública per al mercat de teixits.

Finalitat:

Presentació de documentació anual per a l'actualització de les dades relatives a l'ocupació de la via pública per a la llicència del mercat de teixits.

Qui ho pot presentar:
La persona interessada o qualsevol persona física o jurídica, que actuï en representació d'aquesta, degudament autoritzada o acreditada.
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
Les persones jurídiques.
Les entitats sense personalitat jurídica.
Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: ACTIVITATS
Efecte del silenci administratiu: Desestimatori
Recursos:

No n'hi ha

Normativa bàsica: Reglament del mercat municipal de venda no sedentària aprovat definitivament per acord de Ple de data 26/03/2015 (BOP núm.119 de data 22/06/2015)
Pagament de taxes:

Tràmit gratuït

Informació addicional:

Consulteu  l'ordenança fiscal 

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
ACTUALITZAR LA LLICÈNCIA MUNICIPAL DEL MERCAT DE TEIXITS

ACTUALIZAR LA LICENCIA MUNICIPAL DEL MERCADO DE TEJIDOS

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud (per al tràmit presencial i correu postal)
Document acreditatiu de la representació legal, en cas d'actuar en representació de la persona interessada.
Rebuts del pagament d'autònoms corresponent al gener fins al desembre de l'any en curs o certificat de Vida Laboral de la Tresoreria de la Seguretat Social
Rebuts (4) trimestrals del pagament de mòduls de tot l'any en curs o certificat de l'Agència Tributària que demostri aquest fet
Assegurança, individual o col·lectiva de responsabilitat civil subsidiària, i del rebut pagat vigent a data actual