Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Autorització temporal (màxim 31/12) ocupació via pública amb terrasses i terrasses cobertes
Tornar

datos de la subsección
Descripció: Autorització temporal (màxim fins el 31 de desembre) de l'ocupació de via pública amb terrasses i terrasses cobertes
Finalitat:

Autorització temporal d'ocupació de la via pública amb terrasses i vetlladors

Qui ho pot presentar:
Les persones interessades o qualsevol persona física o jurídica, que actui en representació d'aquestes, degudament autoritzada o acreditada. D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
Les persones jurídiques.
Les entitats sense personalitat jurídica.
Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Terminis de presentació:

Els titulars hauran de sol·licitar l'autorització temporal abans de procedir a la instal·lació de la terrassa o vetllador.

Als efectes de no incidir en la temporada turística, les peticions de terrasses en àmbits ocupats per altres autoritzacions s'han de sol·licitar amb anterioritat al dia 1 d'abril.

Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: ACTIVITATS
Termini de resolució: 1 mes
Efecte del silenci administratiu: Desestimatori
Recursos:
. Recurs de reposició i contenciós administratiu.
.Els previstos a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Normativa bàsica:

- Ordenança reguladora de les autoritzacions d'ocupació de la via pública amb terrasses i vetlladors, aprovada definitivament per acord de Ple de data 30 de novembre de 2017 (BOP núm. 239 de data 18 de desembre de 2017).

- La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Pagament de taxes:
Amb la presentació d'aquest tràmit neix l'obligació d'autoliquidar i pagar la taxa/preu públic Consulteu  l'ordenança fiscal . Aquest Ajuntament únicament podrà tramitar la present sol·licitud si s'incorpora a la mateixa, com a document annex obligatori, la corresponent autoliquidació de la taxa/preu públic.

Sol·licituds presencials

L'autoliquidació es podrà presentar presencialment en els baixos de l’Ajuntament de Blanes, passeig de Dintre, 29, en el mateix moment de la presentació de la sol·licitud. Se us facilitarà un document de pagament que caldrà fer efectiu en una entitat bancària.

Sol·licituds electròniques

Juntament amb la presentació de la present sol·licitud serà obligatori adjuntar el comprovant de pagament bancari de la taxa/preu públic i el full corresponent d'autoliquidació.

Per obtenir informació prèvia sobre l'import de la taxa/preu públic a ingressar i obtenir el full d'autoliquidació, us podeu posar en contacte amb:

Oficina de Blanes del Servei de Gestió Tributària i Cadastral del Consell Comarcal de la Selva
Carrer de la Fe, 7-9
Tel. 972 84 01 78
blanestributs@selva.cat

L'import corresponent a la taxa/preu públic a liquidar es podrà ingressar pels canals següents:

* Mitjançant transferència bancària en el compte corrent del Consell Comarcal de la Selva, identificant clarament les dades de referència de l'autoliquidació.

  BIC:     CAIXESBBXXX
  IBAN:  ES75.2100.0020.0802.0033.3099

* A través de la Carpeta Ciutadana del Consell Comarcal de la Selva. Podeu efectuar el pagament mitjançant targeta de crèdit o -si sou clients de la Línia Oberta de “La Caixa” – càrrec en el compte corrent, indicant les dades del document de pagament (autoliquidació) .
 
 
Informació addicional:

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
Autorització temporal (màxim fins el 31 de desembre)

Autorización temporal (máximo hasta el 31 de diciembre)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud (per al tràmit presencial i correu postal)
Document acreditatiu de la representació legal, en cas d'actuar en representació de la persona interessada.
Plànol de situació del local
Plànol de situació del local. Es pot descarregar d'una de les adreces següents: https://www-blanes.cat/carrer https://www1.sedecastro.gob.es/OVCFrames.aspx?TIPO=CONSULTA
Plànol de planta i alçat de la terrassa o vetllador i de la seva zona d'influència a escala 1:50 o 1:100
Plànol de planta i alçat de la terrassa o vetllador i de la seva zona d'influència a escala 1:50 o 1:100. En el plànol s'hi haurà de grafiar:
* Superfície de la zona ocupada.
* Mòduls de taules i cadires que es vulguin instal·lar.
* Altres elements que siguin susceptibles d'instal·lar segons l'ordenança reguladora.
* Mobiliari urbà que pugui existir en la zona d'influència de la terrassa.
* Façana i porta d'accés al local principal.
* Passos de vianants propers a la terrassa o vetllador.
* Guals existents en les proximitats.
Fotografía del espacio a ocupar
Fotografia de l'espai a ocupar
Memòria descriptiva dels elements a instal·lar: taules, cadires, tendals, para-sols, detallant colors, materials, etc.
Memoria técnica o proyecto realizado por técnico competente si se quiere realizar instalación eléctrica
Memòria tècnica o projecte realitzat per tècnic competent si es vol realitzar instal·lació elèctrica
Indicació de la durada per a la qual se sol·licita l'ocupació
Declaració responsable de trobar-se al corrent de pagament de totes les obligacions tributàries amb l'Ajuntament per a les noves instal·lacions
Comprovant de pagament bancari de la taxa/preu públic
Full d'autoliquidació de taxes.