Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Autorització d'obres fora de l'horari laboral o en període estival
Tornar

datos de la subsección
Descripció:
Estan subjectes a obtenir autorització expressa aquelles obres que s'hagin de realitzar, justificadament, tots els dies de l'any fora del horari de 8 a 20 hores, en dies declarats festius a Blanes, en diumenges i en el període de temporada estival (del dia 15 de juny al dia 15 de setembre, ambdós inclosos). En aquest darrer cas, s'estarà al regulat al plànol que s'adjunta com annex a l'ordenança reguladora de les obres dels particulars i ocupació de la via pública.
Finalitat:

Autorització d'obres fora de l'horari laboral o en període estival

Qui ho pot presentar:
Les persones interessades o qualsevol persona física o jurídica, que actui en representació d'aquestes, degudament autoritzada o acreditada. D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
Les persones jurídiques.
Les entitats sense personalitat jurídica.
Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Terminis de presentació: Es pot presentar durant tot l'any
Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: URBANISME
Termini de resolució:
El termini de resolució és d'un mes a comptar a partir de la data de presentació de la sol·licitud. Termini que restarà suspès si es demana una esmena o millora de la documentació d'acord amb el que preveu la normativa que regula el procediment administratiu comú.
Efecte del silenci administratiu: Desestimatori
Normativa bàsica:

Ordenança municipal reguladora dels procediments d'intervenció municipal en les obres.
Ordenances fiscals i preus públics.

Pagament de taxes:

Consulteu  l'ordenança fiscal 

Informació addicional:

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
AUTORITZACIÓ D'OBRES FORA DE L'HORARI LABORAL O ES

AUTORIZACIÓN DE OBRAS FUERA DEL HORARIO LABORAL O ESTIVAL

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud
DNI o CIF
Autorització de representació (en cas de representació). Persones jurídiques, acreditar la representació legal.
Instància amb el número de registre d'entrada de la sol·licitud de les obres (tant si s'ha sol·licitat llicència com assabentat com règim de comunicació).
Memòria justificativa de la necessitat de treball fora de l'horari laboral i concreció de l'horari previst.