Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Certificat de serveis prestats
Tornar

datos de la subsección
Descripció:
Sol·licitud de certificat acreditatiu del temps treballat a l'Ajuntament, segons el que figuri a l'expedient.
Finalitat:

Sol·licitud certificat serveis prestats.

Qui ho pot presentar: Interessats que hagin treballat o treballin a l'ajuntament.
Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: RECURSOS HUMANS
Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:
- Llei 70/1978 de 26 de desembre de reconeixement de serveis previs a l'administració pública
- Ordenança fiscal
Pagament de taxes:

Consulteu  l'ordenança fiscal 

Informació addicional:

Pels treballadors en actiu és un tràmit gratuït

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
Sol·licitud

Sol·licitud de certificat acreditatiu del temps treballat a l'Ajuntament, segons el que figuri a l'expedient.

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
- Formulari sol·licitud
- Autorització de representació (en cas de representació). Persones jurídiques, acreditar la representació legal.