Ampliació de superfície d'ocupació de via pública de terrasses d'hostaleria i restauració
Aquesta autorització excepcional es pot sol·licitar mentre la normativa reguladora mantingui restriccions d’aforament o altres condicions que penalitzi els costos d’explotació dels establiments.
en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes
La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El termini de resolució és de tres mesos amb caràcter general.
Els previstos a la llei 39/2015, d’1 d’octubre , de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
-L’ordenança municipal reguladora de les autoritzacions d’ocupació de la via pública amb terrasses i vetlladors publicada en el BOPG núm. 239 de data 18 de desembre de 2017.
-Les Ordres del Ministeri de Sanitat SND/414/2020 de 16 de maig (BOE 16 de maig de 2020) i SAD SND/399/2020 (BOE 9 de maig de 2020).
-Decret d’Alcaldia núm. 2020000709, de data 19 de maig de 2020.
Segons el contingut de la petició expressada a la instància i ordenances fiscals vigents.
Consulteu l'ordenança fiscal
Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes
Solicitud de ampliación de terrazas