Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Mercat de Nadal
Tornar

datos de la subsección
Descripció: Sol·licitud casetes Mercat de Nadal
Finalitat:

Atorgament de llicències per a l’ocupació temporal de domini públic amb parades desmuntables destinades a la venda de productes de Nadal i d’artesania a la plaça d’Espanya els dies 12, 13 i 14 de desembre de 2025

Qui ho pot presentar:
Les persones físiques no podran sol·licitar una llicència, si una persona jurídica de la qual ells en formin part com a soci o com a administrador també en sol·licita una.

Els sol·licitants no podran demanar més d’una llicència
Terminis de presentació: 14/10/2025 00:00:00 - 20/11/2025 23:59:00
Presentació:
- Telemàticament:
- Presencialment:
A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:
    • Per internet: Demanar cita prèvia AMIC  Seleccionar l'Oficina: Ajuntament de Blanes PS de Dintre 29 i el Servei: Amic-Atenció Presencial/Registre General.
Òrgan gestor: FIRES I FESTES
Termini de resolució:

Consulteu les bases

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica: Bases Mercat de Nadal
Pagament de taxes:

Ordenances Fiscals vigents (Ordenança Fiscal 310.00. Taxa per serveis generals, i Ordenança Fiscal 313.04.Taxa per la utilització privativa o aprofitament especial de la via pública i terrenys de domini públic amb una finalitat lucrativa) . Consulteu les bases.

Informació addicional:

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
Formulari sol·licitud casetes Mercat de Nadal

Formulari sol·licitud casetes Mercat de Nadal (A216)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud
Fora de termini