Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Certificat històric d'empadronament i certificat de convivència
Tornar

datos de la subsección
Descripció:
Document que acredita l'empadronament d'una persona al municipi de Blanes, o bé amb qui constava empadronat en un període determinat.
Finalitat:

Document que acredita l'empadronament d'una persona al municipi de Blanes, o bé amb qui constava empadronat en un període determinat.

Qui ho pot presentar:
Les persones majors d'edat que estiguin o hagin estat inscrites en el Padró municipal d'habitants de Blanes en nom propi o de la persona a qui autoritzin. Si les persones interessades no poden fer el tràmit personalment: cal presentar autorització a favor d'una persona major d'edat acompanyada d'una fotocòpia dels documents d'identitat de les persones que autoritzen i de l'original i fotocòpia del document d'identitat de la persona autoritzada
Terminis de presentació: Es pot presentar durant tot l'any
Presentació:

- Telemàticament:


en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor:

Població / Serveis jurídics

Termini de resolució:

3 mesos

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Recursos:

Els previstos a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Normativa bàsica:
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
- Llei 4/1996 de 10 de gener que modifica la Llei 7/1985, de 2 d'abril, en relació amb el padró d'habitants.
- Llei municipal i de règim local de Catalunya aprovada per Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
- Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals aprovat pel Reial decret 1690/1986 d'11 de juliol , en la nova redacció donada pel Reial decret 2612/1996, de 20 de desembre.
- Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal.
- Ordenances fiscals i preus públics
Pagament de taxes: Gratuït, excepte en el cas de sol·licitar certificat de residència històric individual amb informació anterior al 1989 o un històric de convivència amb informació anterior a l'1 de maig de 1996. En aquests casos la taxa per l'expedició del certificat té un cost d'emissió de certificacions, estudis i informes amb antiguitat de més 5 anys . Caldrà abonar la taxa corresponent a l'abonament sol·licitat per a la prestació del servei. Consulteu  l'ordenança fiscal
Informació addicional:

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
Formulari sol·licitud CERTIFICAT DADES PADRÓ D'HABITANTS

Formulario solicitud CERTIFICADO DATOS PADRÓN DE HABITANTES

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud
Documents acreditatius de la identitat de qui fa la sol·licitud
Documentos acreditativos de la identidad de quien hace la solicitud:

*Ciudadanos de nacionalidad española: DNI

*Ciudadanos extranjeros de un país miembro de la Unión Europea, Suiza, Noruega, Islandia i Liechtenstein: certificado del Registro Central de Extranjeros acompañado del documento de identidad del país de origen o del pasaporte.

*Ciudadanos extranjeros del resto de países: tarjeta de residencia o pasaporte.

Para volantes o certificados a nombre de una persona difunta
  • Per volants o certificats a nom d’una persona difunta:
    -Certificat de defunció.
  • formulades per cònjuge, fills o progenitors:
    Acreditar la relació de parentiu amb el llibre de família o amb el certificat de matrimoni o de naixement.
  • formulades per hereus testamentaris:
    Testament.