datos de la subsección
Descripció:
|
Sol·licitud per la qual s'inicia el tràmit de baixa de persones que consten empadronades en un domicili en el que no hi viuen.
|
Finalitat:
|
Sol·licitud per la qual s'inicia el tràmit de baixa de persones que consten empadronades en un domicili en el que no hi viuen.
|
Qui ho pot presentar:
|
. La persona major d'edat titular de la propietat o arrendament de l'habitatge.
. Les persones interessades o qualsevol persona física o jurídica, que actui en representació d'aquestes, degudament autoritzada o acreditada.
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament: . Les persones jurídiques. . Les entitats sense personalitat jurídica. . Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. . En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils. . Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
|
Terminis de presentació:
|
Per iniciar el tràmit la persona afectada per la sol·licitud de baixa ha de tenir un període mínim de 6 mesos de permanència al domicili.
|
Presentació:
|
- Telemàticament:
en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes
- Presencialment:
A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)Passeig de Dintre, 29 planta baixa Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h. Telèfon: 972 379 300 e-mail amic@blanes.catEs recomana demanar cita prèvia:
- Correu postal
La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Òrgan gestor:
|
Població / Serveis Jurídics
|
Efecte del silenci administratiu:
|
No procedeix
|
Recursos:
|
Els previstos a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Normativa bàsica:
|
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local. - Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.. - Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques. - Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals aprovat pel Reial decret 1690/1986 d'11 de juliol , en la nova redacció donada pel Reial decret 2612/1996, de 20 de desembre. - Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
|
Pagament de taxes:
|
Tràmit gratuït
|
Informació addicional:
|
Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes
|
Documentació relacionada:
|
|
Nivell d'identificació del sol·licitant:
|
- Substancial:
- Amb sistema Vàlid
|
Documents a presentar:
|
- Documentació requerida
- Formulari sol·licitud
- Document d'identitat de la persona que fa la sol·licitud
- Documents acreditatius del domicili de residència habitatge en propietat:
- Acreditar la titularitat de l'habitatge amb la presentació d'un dels documents següents on consti el nom i el domicili de la persona que sol·licita l'empadronament:
- Escriptura de propietat (obligatòria si l'antiguitat d'aquesta és inferior a un any)
- Si hi ha usdefruit, cal autorització del titular del dret.
- Factura actual d'una companyia subministradora de serveis d'aigua, electricitat o gas
- Contracte de subministrament de serveis d'aigua, electricitat o gas amb una antiguitat màxima d'un any.
- Nota simple informativa actual del Registre de la Propietat (C. Melilla,4 de Blanes, telèfon 972 35 70 88)
- Escriptura d'acceptació d'herència, amb una antiguitat màxima d'1 any des de la data de defunció.
- Documents acreditatius del domicili de residència, habitatge lloguer:
- - Contracte de lloguer vigent.
- Rebut actual del pagament del lloguer o transferència bancària on constin les dades necessàries per identificar el lloguer.
- Factura actual d'una companyia subministradora de serveis d'aigua, electricitat o gas, on constin les dades de l'arrendatari i del domicili d'empadronament
|