datos de la subsección
Descripció:
|
Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública
|
Finalitat:
|
Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública.
|
Qui ho pot presentar:
|
La persona interessada o qualsevol persona física o jurídica, que actui en representació d'aquesta, degudament autoritzada o acreditada.
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament: Les persones jurídiques. Les entitats sense personalitat jurídica. Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils. Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
|
Terminis de presentació:
|
Es pot presentar durant tot l'any
|
Presentació:
|
- Telemàticament:
en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes
- Presencialment:
A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)Passeig de Dintre, 29 planta baixa Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h. Telèfon: 972 379 300 e-mail amic@blanes.catEs recomana demanar cita prèvia:
- Correu postal
La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Òrgan gestor:
|
Ajuntament de Blanes
|
Termini de resolució:
|
La notificació de la resolució s'efectuarà en el termini d'un mes des de la presentació de la sol·licitud. Pròrroga: aquest termini es pot prorrogar fins a un termini igual a la meitat del termini inicial, si ho justifica el volum o complexitat de la informació requerida. La pròrroga i les causes que la motiven han de ser comunicades a la persona interessada. Suspensió: es pot produir la suspensió en els casos establerts expressament per la Llei 19/2014 del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, i per la legislació general sobre règim jurídic i procediment administratiu.
|
Efecte del silenci administratiu:
|
Estimatori
|
Recursos:
|
Les resolucions poden ser objecte de recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que les ha dictades. Poden ser objecte de reclamació gratuïta i voluntària davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública. Trobareu més informació a www.gaip.cat
Els previstos a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Normativa bàsica:
|
Llei 39/2015, d'1 de octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de transparencia, acceso a la información pública y buen gobierno. Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
Llei orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal (LOPD)
Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de dades de les persones físiques (RGPD) que va entrar en vigor el 25 de maig de 2018.
DECRET 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d'accés a la informació pública.
|
Pagament de taxes:
|
L'accés a la informació pública és gratuït si les dades són consultades en el lloc on es troben dipositades, o bé, si existeixen en format electrònic.
|
Informació addicional:
|
Tot i que no és necessari que motiveu la vostra sol·licitud d'accés a la informació ni cal que tingueu un interès personal, si exposeu els motius pels quals la sol·liciteu aquests podran ser tinguts en compte a l'hora de resoldre la vostra sol·licitud. La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
Si la informació que sol·liciteu afecta a tercers se li podran comunicar les vostres dades personals en el tràmit d’audiència preceptiu’.
* Les persones interessades poden demanar un certificat de les condicions de reutilització de la informació pública. * Enllaç a la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP): http://www.gaip.cat/ca/inici
Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes
Assistència i assessorament per accés a la informació
Us podeu posar en contacte a través dels mitjans següents:
transparencia@blanes.cat Tel 972 37 93 00 - Ext. 3406, Ext. 2103 o Ext. 2105
|
Documentació relacionada:
|
|
Nivell d'identificació del sol·licitant:
|
- Substancial:
- Amb sistema Vàlid
|
Documents a presentar:
|
- Documentació requerida
- Formulario solicitud (para el trámite presencial y correo postal)
- Formulari sol·licitud (per al tràmit presencial i correu postal)
- Document acreditatiu de la representació legal, en cas d'actuar en representació de la persona interessada.
|