datos de la subsección
Descripció:
|
Sol·licitud general
|
Finalitat:
|
Aquest tràmit permet presentar una sol·licitud o document a l'Ajuntament quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
Cada tràmit a realitzar amb l'Ajuntament disposa d'una sol·licitud amb tota la informació sobre el tràmit, normativa que l'afecta, formularis PDF i els canals de presentació. Busqui el tràmit per nom o per àmbit aquí: https://seu.blanes.cat/sta/CarpetaPublic/doEvent?APP_CODE=STA&PAGE_CODE=PTS_CATSERV
|
Qui ho pot presentar:
|
La persona interessada o qualsevol persona física o jurídica, que actuï en representació d'aquesta, degudament autoritzada o acreditada.
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament: Les persones jurídiques. Les entitats sense personalitat jurídica. Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils. Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
|
Terminis de presentació:
|
Es pot presentar durant tot l'any
|
Presentació:
|
- Telemàticament:
en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes
- Presencialment:
A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)Passeig de Dintre, 29 planta baixa Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h. Telèfon: 972 379 300 e-mail amic@blanes.catEs recomana demanar cita prèvia:
- Correu postal
La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Òrgan gestor:
|
AMIC
|
Termini de resolució:
|
El termini màxim de resolució és de tres mesos amb caràcter general, no obstant això, aquest variarà en funció de la petició expressada al formulari de sol·licitud.
Art. 21.2 i 21.3 de la Llei 39/2015 Link:
|
Efecte del silenci administratiu:
|
No procedeix
Art.24 de la Llei 39/2015 link:
|
Recursos:
|
Els previstos a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Normativa bàsica:
|
1. Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. 2. Llei 39/2015 , 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Pagament de taxes:
|
Segons el contingut de la petició expressada a la instància.
|
Informació addicional:
|
Es pot aportar la documentació que es consideri necessària per donar suport a l'escrit de petició.
Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes
|
Documentació relacionada:
|
|
Nivell d'identificació del sol·licitant:
|
- Substancial:
- Amb sistema Vàlid
|
Documents a presentar:
|
Formulari de sol·licitud (per al tràmit presencial o correu postal).Document acreditatiu de la representació legal, en cas d'actuar en representació de la persona interessada.Cal aportar la documentació que doni suport a la petició expressada a la instància. No obstant això, es podrà aportar tota aquella que es consideri necessària.
|