Amb la presentació d'aquest tràmit neix l'obligació d'autoliquidar i pagar la taxa/preu públic corresponent regulada a les Ordenances Fiscals (
Consulteu l'ordenança fiscal). Aquest Ajuntament únicament podrà tramitar la present sol·licitud si s'incorpora a la mateixa, com a document annex obligatori, la corresponent autoliquidació de la taxa/preu públic.
Sol·licituds presencialsL'autoliquidació es podrà presentar presencialment en els baixos de l’Ajuntament de Blanes, passeig de Dintre, 29, en el mateix moment de la presentació de la sol·licitud. Se us facilitarà un document de pagament que caldrà fer efectiu en una entitat bancària.
Sol·licituds electròniquesJuntament amb la presentació de la present sol·licitud serà obligatori adjuntar el comprovant de pagament bancari de la taxa/preu públic i el full corresponent d'autoliquidació.
Per obtenir informació prèvia sobre l'import de la taxa/preu públic a ingressar i obtenir el full d'autoliquidació, us podeu posar en contacte amb:
Oficina de Blanes del Servei de Gestió Tributària i Cadastral del Consell Comarcal de la Selva Carrer de la Fe, 7-9
Tel. 972 84 01 78
Mail:
blanestributs@selva.catL'import corresponent a la taxa/preu públic a liquidar es podrà ingressar pels canals següents:
* Mitjançant transferència bancària en el compte corrent del Consell Comarcal de la Selva, identificant clarament les dades de referència de l'autoliquidació.
BIC: CAIXESBBXXX
IBAN: ES75.2100.0020.0802.0033.3099
* A través de la
Carpeta Ciutadana del Consell Comarcal de la Selva. Podeu efectuar el pagament mitjançant targeta de crèdit o -si sou clients de la Línia Oberta de “La Caixa” – càrrec en el compte corrent, indicant les dades del document de pagament (autoliquidació).