Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Inscripció al Registre Municipal d'Entitats
Tornar

datos de la subsección
Descripció:
El/la representant d'una entitat prèviament inscrita en un registre públic d'àmbit català o estatal sol·licita la inscripció en el Registre Municipal d'Entitats de Blanes
Finalitat:
El/la representant d'una entitat prèviament inscrita en un registre públic d'àmbit català o estatal sol·licita la inscripció en el Registre Municipal d'Entitats de Blanes.
Qui ho pot presentar:
Representants legals de l'entitat segons els estatuts o persones autoritzades expressament per un òrgan de govern de l'entitat.

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

Les persones jurídiques.
Les entitats sense personalitat jurídica.
Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Terminis de presentació: No hi ha terminis.
Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: PARTICIPACIÓ CIUTADANA
Termini de resolució: 15 dies
Efecte del silenci administratiu: Desestimatori
Recursos:
Els previstos de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Normativa bàsica: Reglament de Participació Ciutadana de Blanes
Pagament de taxes: Tràmit gratuït
Informació addicional:

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
Sol·licitud inscripció al Registre Municipal d'Entitats

Solicitud de inscripción en el Registro Municipal de Entidades

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud
Estatuts de l'entitat degudament validats pel registre públic d'àmbit català o estatal
Número d'inscripció en el registre públic corresponent
CIF de l'entitat
Certificat de l'acord de nomenament de grup de treball i seu al municipi de Blanes (en cas d'entitats no domiciliades al municipi)