Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Actualització de dades de l'entitat al web municipal
Tornar

datos de la subsección
Descripció:
Comunicació d'actualització de les dades d'una entitat prèviament registrada
Finalitat:

Comunicació d'actualització de les dades d'una entitat prèviament registrada.

Qui ho pot presentar:
- Representants legals de l'entitat segons els estatuts o persones autoritzades expressament per un òrgan de govern de l'entitat.
- D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
- Les persones jurídiques.
- Les entitats sense personalitat jurídica.
- Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques  en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
- Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Terminis de presentació:

No hi ha termini.

Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: PARTICIPACIÓ CIUTADANA
Termini de resolució:

15 dies. Si la sol·licitud reuneix els requisits s'actualitzen les dades sense més tràmits.

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Recursos:

 - Els previstos a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Normativa bàsica:

Reglament de Participació Ciutadana de Blanes

Pagament de taxes:

Tràmit gratuït

Informació addicional:

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
Actualització dades de l'entitat al web municipal

Actualización de datos de la entidad en la web municipal

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud