Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Informe adequació habitatge per renovar autoritzacions de residència per reagrupament familiar
Tornar

datos de la subsección
Descripció: Sol·licitud de persona estrangera empadronada a Blanes, que ha reagrupat la seva família i que ha canviat de domicili respecte del que va acreditar per obtenir el reagrupament.
Finalitat:

Informe d'adequació d'habitatge per renovar autoritzacions de residència per reagrupament familiar.

Qui ho pot presentar: Qualsevol persona interessada
Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: SERVEIS SOCIALS
Termini de resolució: 1 mes
Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- REIAL DECRET 557/2011, de 20 d'abril pel qual s'aprova el reglament de la Llei orgànica 4/200, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, reformada per la Llei orgànica 2/2009


- Ordenances fiscals i preus públics   Consulteu  l'ordenança fiscal 

Pagament de taxes:
Amb la presentació d'aquest tràmit neix l'obligació d'autoliquidar i pagar la taxa/preu públic corresponent regulada a les Ordenances Fiscals (Consulteu  l'ordenança fiscal). Aquest Ajuntament únicament podrà tramitar la present sol·licitud si s'incorpora a la mateixa, com a document annex obligatori, la corresponent autoliquidació de la taxa/preu públic.

Sol·licituds presencials

L'autoliquidació es podrà presentar presencialment en els baixos de l’Ajuntament de Blanes, passeig de Dintre, 29, en el mateix moment de la presentació de la sol·licitud. Se us facilitarà un document de pagament que caldrà fer efectiu en una entitat bancària.

Sol·licituds electròniques

Juntament amb la presentació de la present sol·licitud serà obligatori adjuntar el comprovant de pagament bancari de la taxa/preu públic i el full corresponent d'autoliquidació.

Per obtenir informació prèvia sobre l'import de la taxa/preu públic a ingressar i obtenir el full d'autoliquidació, us podeu posar en contacte amb:

Oficina de Blanes del Servei de Gestió Tributària i Cadastral del Consell Comarcal de la Selva
Carrer de la Fe, 7-9
Tel. 972 84 01 78
Mail: blanestributs@selva.cat

L'import corresponent a la taxa/preu públic a liquidar es podrà ingressar pels canals següents:

* Mitjançant transferència bancària en el compte corrent del Consell Comarcal de la Selva, identificant clarament les dades de referència de l'autoliquidació.

  BIC:     CAIXESBBXXX
  IBAN:  ES75.2100.0020.0802.0033.3099

* A través de la Carpeta Ciutadana del Consell Comarcal de la Selva. Podeu efectuar el pagament mitjançant targeta de crèdit o -si sou clients de la Línia Oberta de “La Caixa” – càrrec en el compte corrent, indicant les dades del document de pagament (autoliquidació) .


 La manca de presentació de la corresponent autoliquidació, comportarà la no tramitació de la sol·licitud efectuada.

Informació addicional:

El document proposta emès per l'ajuntament es tramet a la Secretaria d'Igualtat, Migracions i Ciutadania que és qui emet i notifica l'informe / resolució

Guía para tramitar electrónicamente con el Ayuntamiento de Blanes

Documentació relacionada:
Sol·licitud informe adequació habitatge per renovar autoritzacions de residència per reagrupament

Solicitud informe adecuación vivienda para renovar autorizaciones de residencia por reagrupamiento

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud
Pàgines del passaport on hi figuren les dades personals i de caducitat
NIE (en cas que la persona representant legal de l'entitat sigui estrangera)
Justificant del pagament de la taxa (Generalitat)
Justificant del pagament de la taxa d’expedició de documents (CCS)
Justificant del pagament de la taxa d'expedició de documents administratius (l'autoliquidació s'ha de sol·licitar al Consell Comarcal de la Selva, telèfon 972840178)
Còpia dels documents que acrediten el vincle parentiu amb les persones que vol reagrupar
Últims rebuts de subministrament (aigua, gas, llum)
Escriptura de propietat o Contracte lloguer(amb justificant diposit INCASOL) a nom del sol·licitant o familiar de primer grau
Escriptura de propietat a nom del sol·licitant o familiar de primer grau o Contracte de lloguer vigent a nom del sol·licitant o familiar de primer grau i comprovant del dipòsit de la fiança a l'INCASOL.