Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Informe d'adequació de l'habitatge
Tornar

datos de la subsección
Descripció:
Sol·licitud de persona estrangera empadronada a Blanes, que pretengui reagrupar la seva família
Finalitat:

Sol·licitud informe d'adecuació de l'habitatge

Qui ho pot presentar: Qualsevol persona interessada
Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: SERVEIS SOCIALS
Termini de resolució: 1 mes
Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- REIAL DECRET 557/2011, de 20 d'abril pel qual s'aprova el reglament de la Llei orgànica 4/200, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, reformada per la Llei orgànica 2/2009


- Ordenances fiscals i preus públics   Consulteu  l'ordenança fiscal 

Pagament de taxes:
Amb la presentació d'aquest tràmit neix l'obligació d'autoliquidar i pagar l'impost/la taxa/ el preu públic corresponent regulats a les Ordenances Fiscals vigents. Aquest Ajuntament únicament podrà tramitar la present sol·licitud si s'incorpora a la mateixa, com a document annex obligatori, la corresponent autoliquidació de l'impost/taxa/preu públic.

Sol·licituds presencials:
L'autoliquidació es podrà presentar presencialment en els baixos de l’Ajuntament de Blanes, passeig de Dintre, 29, en el mateix moment de la presentació de la sol·licitud. Se us facilitarà un document de pagament que caldrà fer efectiu en una entitat bancària.

Sol·licituds electròniques:
Juntament amb la presentació de la present sol·licitud serà obligatori adjuntar el comprovant de pagament bancari de l’impost/ la taxa/ el preu públic i el full corresponent d'autoliquidació.


Per obtenir informació prèvia sobre l'import a ingressar i obtenir el full d'autoliquidació, us podeu posar en contacte amb:

 

 Oficina de Blanes del Servei de Gestió Tributària i Cadastral del Consell Comarcal de la Selva

Carrer de la Fe, 7-9
Tel. 972 35 72 51
Mail: blanestributs@selva.cat

 

L'import corresponent a l’impost/ la taxa/ el preu públic a liquidar es podrà ingressar pels canals següents, a més dels establerts en les Ordenances Fiscals:

 

* Mitjançant transferència bancària en el compte corrent del Consell Comarcal de la Selva, identificant clarament les dades de referència de l'autoliquidació.
  BIC:     CAIXESBBXXX
  IBAN:  ES75.2100.0020.0802.0033.3099

 
* A través de la Carpeta Ciutadana del Consell Comarcal de la Selva. Podeu efectuar el pagament mitjançant targeta de crèdit o -si sou clients de la LíniaOberta de “La Caixa” – càrrec en el compte corrent, indicant les dades del document de pagament (autoliquidació) .

 La manca de presentació de la corresponent autoliquidació, comportarà la no tramitació de la sol·licitud efectuada.
Informació addicional:

El document proposta emès per l'ajuntament es tramet a la Secretaria d'Igualtat, Migracions i Ciutadania que és qui emet i notifica l'informe / resolució.

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge

Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge

Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud
Escriptura /contracte de lloguer vigent a nom del sol·licitant o familiar de primer grau i comprovant del dipòsit de la fiança a l'INCASOL.
Escriptura de propietat a nom del sol·licitant o familiar de primer grau Contracte de lloguer vigent a nom del sol·licitant o familiar de primer grau i comprovant del dipòsit de la fiança a l'INCASOL.
Còpia del passaport (només la pàgina on apareixen les dades i la caducitat) i NIE
Justificant del pagament de la taxa (Generalitat)
Justificant del pagament de la taxa d'expedició de documents administratius (CCS)
Justificant del pagament de la taxa d'expedició de documents administratius (l'autoliquidació s'ha de sol·licitar al Consell Comarcal de la Selva, telèfon 972840178)
Últims rebuts de subministrament (aigua, gas, llum)
Còpia dels documents que acrediten el vincle parentiu amb les persones que vol reagrupar