Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Certificat de llicència d'activitat
Tornar

datos de la subsección
Descripció:
Certificació per acreditar la disponibilitat de la llicència d'activitats
Finalitat:

Certificació per acreditar la disponibilitat de la llicència d'activitats.

Qui ho pot presentar:
La persona interessada o qualsevol persona física o jurídica, que actui en representació d'aquesta, degudament autoritzada o acreditada.

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
Les persones jurídiques.
Les entitats sense personalitat jurídica.
Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Terminis de presentació:

Tot l'any

Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: ACTIVITATS
Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Recursos:

No n'hi ha

Normativa bàsica:

La llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Pagament de taxes:

Amb la presentació d'aquest tràmit neix l'obligació d'autoliquidar i pagar l'impost/la taxa/ el preu públic corresponent regulats a les Ordenances Fiscals vigents. Consulteu  l'ordenança fiscal  Aquest Ajuntament únicament podrà tramitar la present sol·licitud si s'incorpora a la mateixa, com a document annex obligatori, la corresponent autoliquidació de l'impost/taxa/preu públic.


Sol·licituds presencials:

L'autoliquidació es podrà presentar presencialment en els baixos de l’Ajuntament de Blanes, passeig de Dintre, 29, en el mateix moment de la presentació de la sol·licitud. Se us facilitarà un document de pagament que caldrà fer efectiu en una entitat bancària.


Sol·licituds electròniques:

Juntament amb la presentació de la present sol·licitud serà obligatori adjuntar el comprovant de pagament bancari de l’impost/ la taxa/ el preu públic i el full corresponent d'autoliquidació.


Per obtenir informació prèvia sobre l'import a ingressar i obtenir el full d'autoliquidació, us podeu posar en contacte amb:

 

 Oficina de Blanes del Servei de Gestió Tributària i Cadastral del Consell Comarcal de la Selva

Carrer de la Fe, 7-9
Tel. 972 84 01 78
Mail: blanestributs@selva.cat

 

L'import corresponent a l’impost/ la taxa/ el preu públic a liquidar es podrà ingressar pels canals següents, a més dels establerts en les Ordenances Fiscals:

 

* Mitjançant transferència bancària en el compte corrent del Consell Comarcal de la Selva, identificant clarament les dades de referència de l'autoliquidació.
  BIC:     CAIXESBBXXX
  IBAN:  ES75.2100.0020.0802.0033.3099

 

* A través de la Carpeta Ciutadana del Consell Comarcal de la Selva. Podeu efectuar el pagament mitjançant targeta de crèdit o -si sou clients de la LíniaOberta de “La Caixa” – càrrec en el compte corrent, indicant les dades del document de pagament (autoliquidació) .
  

La manca de presentació de la corresponent autoliquidació, comportarà la no tramitació de la sol·licitud efectuada.

Informació addicional:

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
Certificació per acreditar la disponibilitat de la llicència d'activitats

Certificación per acreditar la disponibilidad de la licencia de actividades

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida en tots els casos:
Formulari sol·licitud
Document acreditatiu de la representació legal, en cas d'actuar en representació de la persona interessada.
Comprovant de pagament bancari de la taxa/ preu públic.
Full d'autoliquidació de taxes.
Certificat de compatibilitat urbanística
Plànol d’emplaçament
Plànol d’emplaçament referit al planejament vigent (POUM) indicant la ubicació exacta de la finca. Aquest plànol es pot descarregar des de la pàgina web ww.blanes.cat/POUM, dins l’apartat plànols normatius, N-4 sòl urbà, indicant el núm. de referència cadastral.
Memòria descriptiva de l’activitat projectada.
Memòria descriptiva de l’activitat projectada que expliciti la seva naturalesa i principals característiques, necessitats d’ús i aprofitament del sòl i del subsòl i requeriments de l’activitat respecte dels serveis públics municipals.
Plànols i documentació
Plànols i documentació que continguin la resta d’informació suficient per poder verificar l’abast urbanístic de l’activitat.
Certificat de qualificació urbanística per expedients d'activitats
Plànol d’emplaçament
Plànol d’emplaçament referit al planejament vigent (POUM) indicant la ubicació exacta de la finca. Aquest plànol es pot descarregar des de la pàgina web ww.blanes.cat/POUM, dins l’apartat plànols normatius, N-4 sòl urbà, indicant el núm. de referència cadastral.
Memòria
Memòria descriptiva de l’activitat projectada que expliciti la seva naturalesa i principals característiques.