Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Renovació d'autorització d'ocupació de la via pública de terrasses i vetlladors
Tornar

datos de la subsección
Descripció:

Renovació d'autorització d'ocupació de la via pública de terrasses i vetlladors

Finalitat:

Renovació d'autorització d'ocupació de la via pública de terrasses i vetlladors

Qui ho pot presentar:
Les persones interessades o qualsevol persona física o jurídica, que actui en representació d'aquestes, degudament autoritzada o acreditada. D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
Les persones jurídiques.
Les entitats sense personalitat jurídica.
Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Terminis de presentació: Abans de l'1 de gener les anuals i l'1 de maig les de temporada.
Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: ACTIVITATS
Efecte del silenci administratiu: Desestimatori
Recursos:
. Recurs de reposició i contenciós administratiu.
.Els previstos a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Normativa bàsica:

Ordenança reguladora de les autoritzacions d'ocupació de la via pública amb terrasses i vetlladors, aprovada definitivament per acord de Ple de data 30 de novembre de 2017 (BOP núm. 239 de data 18 de desembre de 2017)

Pagament de taxes:

 

Informació addicional:

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
Sol·licitud de Renovació d'autorització de terrasses

Solicitud de renovación de autorización de terrazas

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud (per al tràmit presencial i correu postal)
Document acreditatiu de la representació legal, en cas d'actuar en representació de la persona interessada.
Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil
Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil . Que cobreixi qualsevol dany que es pugui causar a tercers com a conseqüència del desenvolupament de l'activitat de la terrassa o vetllador autoritzat, amb una cobertura mínima de 300.000€ per sinistre i víctima i del rebut pagat vigent a data actual.
Rebut pagament pòlissa