Inici      Transparència      blanes.cat     
Castellano  

Sol·licitud d'obres per reconstrucció i rehabilitació masies i cases rurals dins del catàleg
Tornar

datos de la subsección
Descripció:
Cal sol·licitar llicència urbanística per a la realització d'obres en cases i masies rurals incloses dins del catàleg de masies del POUM, situades en sòl no urbanitzable.
Finalitat:

Sol·licitud d'obres per reconstrucció i rehabilitació masies i cases rurals dins del catàleg en sól no urbanitzable

Qui ho pot presentar:
Les persones interessades o qualsevol persona física o jurídica, que actui en representació d'aquestes, degudament autoritzada o acreditada. D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
Les persones jurídiques.
Les entitats sense personalitat jurídica.
Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Terminis de presentació: Es pot presentar durant tot l'any
Presentació:

- Telemàticament:

en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes

- Presencialment:

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)
Passeig de Dintre, 29 planta baixa
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h.
Telèfon: 972 379 300  e-mail amic@blanes.cat

Es recomana demanar cita prèvia:

 

- Correu postal

 

La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor: URBANISME
Termini de resolució:
Les llicències urbanístiques s'atorgaran o denegaran en el termini màxim de dos mesos a comptar a partir de la data de presentació de la sol·licitud. Termini que restarà suspès si es demana una esmena o millora de la documentació d'acord amb el que preveu la normativa que regula el procediment administratiu comú.
Finalitzat el termini esmentat sense que s'hagi notificat de forma expressa la resolució corresponent, podeu entendre concedida la llicència urbanística per silenci administratiu. El termini no serà d'aplicació en el cas que l'obra projectada sigui per a l'establiment d'una activitat subjecta a llicència o autorització prèvia d'altres administracions. En aquest supòsit, només es podrà atorgar la llicència urbanística simultàniament o amb posterioritat a la llicència o autorització de l'activitat. No es podran considerar atorgades per silenci administratiu les llicències en contra de la legislació urbanística o del planejament vigent.
Efecte del silenci administratiu: Estimatori
Normativa bàsica:
- Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme i modificacions posteriors.
- Decret 305/2006 d'aprovació del Reglament de la Llei d'Urbanisme.
- Decret 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística.
- Decret 179/1995, de 13 de juny, del Reglament d'obres, Activitats i Serveis de les entitats locals.
- Llei 38/1999, de 5 de novembre d'ordenació de l'edificació.
- Real Decret 314/2006, de 17 de març pel qual s'aprova el Codi Tècnic de l'edificació i actualitzacions posteriors.
- Planejament urbanístic vigent.
- Ordenança reguladora dels procediments d'intervenció municipal en les obres
- Ordenances fiscals i preus públics
- Altra normativa urbanística, tècnica i sectorial vigent (estatal, autonòmica i municipal).
Pagament de taxes:

Consulteu  l'ordenança fiscal 

Informació addicional:

Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes

Documentació relacionada:
SOL·LICITUD D'OBRES PER RECONSTRUCCIÓ I REHABILITACIÓ MASIES I CASES RURALS DINS DEL CATÀLEG EN SÓL

SOLICITUD DE OBRAS PARA RECONSTRUCCIÓN Y REHABILITACIÓN MASÍAS Y CASAS RURALES DENTRO DEL CATÁLOGO EN SUELO NO URBANIZABLE

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació requerida
Formulari sol·licitud
DNI o CIF
Autorització de representació (en cas de representació). Persones jurídiques, acreditar la representació legal.
Plànol d'emplaçament referenciat sobre la cartografia oficial en format editable (*.dxf) i en coordenades UTM ETRS89.
Memòria justificativa de l'actuació i la seva finalitat.
Memòria justificativa de l'actuació i la seva finalitat, amb el grau de precisió necessari que permeti apreciar-ne l'adequació als requisits exigits per la Llei d'Urbanisme i el Reglament que la desplega i a les determinacions del planejament territorial, sectorial i urbanístic aplicables.
Plànols a escala adequada relatius a l'emplaçament i la situació precisos de la finca o finques on es projecta l'actuació.
Plànols a escala adequada relatius a l'emplaçament i la situació precisos de la finca o finques on es projecta l'actuació, amb indicació de la seva referència registral i cadastral, la seva extensió i la superfície ocupada per l'activitat i les obres existents i previstes.
Descripció i representació gràfica dels serveis urbanístics necessaris per dur a terme l'actuació amb indicació dels existents i dels que calgui implantar, incloses les obres de connexió corresponents.
Descripció i representació gràfica dels serveis urbanístics necessaris per dur a terme l'actuació.
Projecte tècnic quan l'actuació comporti l'execució d'obres o, si es tracta d'obres que no requereixen projecte tècnic, descripció i representació gràfica d'aquestes obres.
Estudi d'impacte i integració paisatgística, elaborat de conformitat amb la legislació sobre protecció, gestió i ordenació del paisatge.