datos de la subsección
Descripció:
|
Comunicació del canvi de titularitat d’un animal per a que consti en el cens municipal d’animals
|
Finalitat:
|
Comunicación del cambio de titularidad de un animal para que conste en el censo municipal de animales.
|
Qui ho pot presentar:
|
La persona interessada (propietari de l'animal) o qualsevol persona física o jurídica, que actui en representació d'aquesta, degudament autoritzada o acreditada.
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament: Les persones jurídiques. Les entitats sense personalitat jurídica. Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. . En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils. Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
|
Terminis de presentació:
|
Màxim dos mesos des del canvi de propietari
|
Presentació:
|
- Telemàticament:
en aquesta Seu Electrònica de l'Ajuntament de Blanes
- Presencialment:
A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (AMIC)Passeig de Dintre, 29 planta baixa Horari: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h. Telèfon: 972 379 300 e-mail amic@blanes.catEs recomana demanar cita prèvia:
- Correu postal
La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Òrgan gestor:
|
SALUT PÚBLICA
|
Termini de resolució:
|
1 mes
|
Efecte del silenci administratiu:
|
No procedeix
|
Recursos:
|
Els previstos a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Normativa bàsica:
|
- Ordenança de protecció, control i tinença d'animals al terme municipal de Blanes - La llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Pagament de taxes:
|
Amb la presentació d'aquest tràmit neix l'obligació d'autoliquidar i pagar la taxa/preu públic corresponent regulada a les Ordenances Fiscals (Consulteu l'ordenança fiscal). Aquest Ajuntament únicament podrà tramitar la present sol·licitud si s'incorpora a la mateixa, com a document annex obligatori, la corresponent autoliquidació de la taxa/preu públic.Sol·licituds presencialsL'autoliquidació es podrà presentar presencialment en els baixos de l’Ajuntament de Blanes, passeig de Dintre, 29, en el mateix moment de la presentació de la sol·licitud. Se us facilitarà un document de pagament que caldrà fer efectiu en una entitat bancària.Sol·licituds electròniquesJuntament amb la presentació de la present sol·licitud serà obligatori adjuntar el comprovant de pagament bancari de la taxa/preu públic i el full corresponent d'autoliquidació.Per obtenir informació prèvia sobre l'import de la taxa/preu públic a ingressar i obtenir el full d'autoliquidació, us podeu posar en contacte amb:Oficina de Blanes del Servei de Gestió Tributària i Cadastral del Consell Comarcal de la SelvaCarrer de la Fe, 7-9Tel. 972 84 01 78Mail: blanestributs@selva.catL'import corresponent a la taxa/preu públic a liquidar es podrà ingressar pels canals següents:* Mitjançant transferència bancària en el compte corrent del Consell Comarcal de la Selva, identificant clarament les dades de referència de l'autoliquidació. BIC: CAIXESBBXXX IBAN: ES75.2100.0020.0802.0033.3099* A través de la Carpeta Ciutadana del Consell Comarcal de la Selva. Podeu efectuar el pagament mitjançant targeta de crèdit o -si sou clients de la Línia Oberta de “La Caixa” – càrrec en el compte corrent, indicant les dades del document de pagament (autoliquidació).
|
Informació addicional:
|
Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes
|
Documentació relacionada:
|
|
Nivell d'identificació del sol·licitant:
|
- Substancial:
- Amb sistema Vàlid
|
Documents a presentar:
|
- Documentació requerida
- Formulari sol·licitud
- Document acreditatiu de la representació legal, en cas d'actuar en representació de la persona interessada
- Cartilla sanitària de l'animal
- Declaració de canvi de propietari d’animals de companyia
- Menor 16 anys
- Autorització del pare, mare o tutor/a que autoritzi la inscripció de l'animal al Registre Municipal
- Autorització del pare, mare o tutor/a que autoritzi la inscripció de l'animal al Registre Municipal.
|