datos de la subsección
Descripció:
|
Sol·licitud d'ajut al pagament de l'impost sobre béns immobles (IBI)
|
Finalitat:
|
Atorgar ajuts a les famílies que suporten el pagament de l’Impost sobre Béns Immobles 2024 del seu habitatge habitual.
|
Qui ho pot presentar:
|
Persones físiques membres de les unitats familiars que puguin obtenir l’ajut.
|
Terminis de presentació:
|
05/12/2024 00:00:00 - 28/02/2025 23:59:00
|
Presentació:
|
- Telemàticament: A la seu electrònica de l’Ajuntament
- Presencialment: A l'oficina de l'AMIC, Passeig de Dintre, 29 (planta baixa Ajuntament) els dies laborables de 8:30 a 14:30 hores.
Es recomana demanar cita prèvia: Per internet: Demanar cita prèvia AMIC Per Telèfon: de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00 telèfon 972 379 320
- D’altres La presentació també es podrà efectuar a la resta de llocs establerts a l'article 4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Òrgan gestor:
|
Àrea Econòmica – Tresoreria
|
Termini de resolució:
|
El termini màxim de resolució és de tres mesos a comptar des de la finalització del termini de presentació.
Art. 21.2 i 21.3 de la Llei 39/2015 Link: https://www.seu-e.cat/documents/709438/17873593/Llei+39-2015.pdf/f459b917-19d2-4f13-986c-bae4ca4a421a
|
Efecte del silenci administratiu:
|
Desestimatori Art.24 de la Llei 39/2015 link: https://www.seu-e.cat/documents/709438/17873593/Llei+39-2015.pdf/f459b917-19d2-4f13-986c-bae4ca4a421a
|
Recursos:
|
L’acord de resolució posarà fi a la via administrativa i s’hi podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Girona en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent de la seva notificació.
Alternativament i de forma potestativa, es podrà interposar recurs de reposició davant la Junta de Govern Local d’aquest Ajuntament en el termini d’un mes a comptar des del dia següent al de la seva notificació.
|
Normativa bàsica:
|
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. - Reglament de la Llei 38/2003, General de Subvencions, aprovat per Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol. - Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, aprovat per Decret 179/1995, de 13 de juny.
- Bases de concessió dels ajuts, aprovades pel Ple del 26 de setembre de 2024.
|
Pagament de taxes:
|
Aquest tràmit no merita cap tipus de taxa.
|
Informació addicional:
|
Bases específiques per a la concessió de subvencions a les famílies que suportin el pagament de l’Impost sobre Béns Immobles 2024
Guía per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament de Blanes
Instruccions alta idCATMòbil
|
Documentació relacionada:
|
|
Documents a presentar:
|
- Documentació requerida
- Formulari sol·licitud
- Si s’escau, caldrà aportar documentació acreditativa de les circumstàncies personals específiques:
- Acreditació discapacitat
- Acreditació família monoparental
- Llogater, còpia del contracte de lloguer i justificants de pagament
|